מדיניות משלוחים והחזרות

תקנון ביטול עסקה

על פי חוק הגנת הצרכן, קיימת חובה על העוסק להשיב לצרכן את כספו בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול וכן להפסיק חיובים עתידיים.

לגבי דמי ביטול והשבת המוצר, קיימת בסעיף 14 לחוק הגנת הצרכן קיימת הבחנה בין:

ביטול בשל פגם, אי התאמה או אי אספקה במועד – במקרה זה לא ניתן לגבות מהצרכן דמי ביטול, ועל העוסק לאסוף את המוצר במקום בו נמסר לצרכן. התניית השבת התמורה בהחזרת המוצר על ידי הצרכן אינה חוקית.
לבין ביטול מכל סיבה אחרת -אז יוטלו על הצרכן דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר העסקה או 100 ₪ , לפי הנמוך מביניהם וכן חיוב על הצרכן להחזיר את המוצר לעוסק במקום העסק. ככל שקיימת חובה על הצרכן להחזיר לעוסק את המוצר יש להדגיש כי חובת העוסק בהשבת הסכום הכספי ששולם והפסקת חיוב עתידי הן חובות הדדיות.
בהתאם לתקנון הודעת ביטול עסקה תינתן ע”י הלקוח בדרכים הבאות * טלפון הזמנות 0544282890 או 0526284830 * * מייל : [email protected] *

במידה והעוסק לא עמד בזמן האספקה המובטח, והצרכן מעוניין לבטל את העסקה על פי חוק, לא ניתן לגבות מהצרכן דמי ביטול (וככל שהמוצר הגיע לבסוף, על העוסק לקחת אותו במקום שבו נמסר לצרכן).מעבר לזכות הביטול על פי החוק, לצרכן אף עומד סעד אזרחי של ביטול העסקה מכוח סעיף 32 לחוק הגנת הצרכן או מכוח חוק החוזים הכללי.

אספקת המוצרים ומדיניות החזרות:

  1. מיה קוזמטיקס – חנות לטיפוח השיער תפעל לספק את המוצר בהתאם לתנאי המכירה/אספקה הנקובים בעת הזמנת המוצר וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי , המחירים באתר כוללים מע”מ.
  2. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה הזמנת המוצרים ואספקתם תתבצע בצורה הזו כל הזמנה המגיעה עד השעה 12 ביום ההזמנה ביום שהוא הינו יום עסוקים א-ה למעט ערבי חג וימי חג תצא למשלוח מיד ביום העסקים שלאחר מכן במידה ואושרה הקניה והמוצר נמצא במלאי.
  3. בנסיבות בהן האיחור נגרם בשל רשלנות בית העסק, לצרכן תעמוד הזכות לבטל העסקה ולקבל מלוא התשלום ששילם, או להמתין לקבלת המוצר, על פי בחירתו.
  4. דמי המשלוח אינם כלולים בעלות המוצר המוצג הם ישולמו ע”י הלקוח במסגרת התשלום בגין המוצרים לעלות המשלוח היינו: משלוח עד הבית לכל ישובי מדינת ישראל 30 ש”ח כולל מעמ איסוף עצמי *חינם , הלקוח יוכל לבחור בין משלוח המוצרים משלוח ע”י דואר שליחים חברת DTDC או איסוף עצמי.
  5. לקוח שירצה לאסוף את המוצר ישירות מהספק וזאת בתיאום מראש באשר לתאום מועד מיה קוזמטיקס 0544282890/05262824830רחוב גורג אדם סמית 6 ירושלים, מוסכם, כי במקרה של איסוף ע”י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח.
  6. הזמנה שגויה אם בעת ביצוע ההזמנה ימסרו פרטים שגויים, מיה קוזמטיקס – חנות לטיפוח השיער לא תוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך. במקרה שהמוצרים יוחזרו לחנות בגלל פרטים מוטעים שנמסרו על ידך, תחויב בתשלום בגין דמי טיפול ומשלוח. לכן, אנא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים יש למלא את הפרטים הבאים בתהליך ההזמנה: פרטי המזמין (כולל שם מלא, מספר ת.ז., כתובת ומספרי טלפון), כתובת למשלוח החבילה, צורת המשלוח המועדפת, ופרטי כרטיס האשראי.
    מיה קוזמטיקס – חנות לטיפוח השיער מבצעת בדיקות סדורות של פרסום מחירי האתר במידה ונפלה טעות ומחיר המוצר המפורסם אינו תקין רשאית מיה קוזמטיקס – חנות לטיפוח השיער ליידע את הלקוח ולתקן טעות זו באתר הלקוח יוכל לבחור בין ביטול העסקה או לחילופין הסכמה על המחיר המתוקן.
    רישומי המחשב של הנהלת החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
    כתובת החנות שהיא הבעלים של האתר לצורכי תקנון זה וכל צורך אחר הינה מיה קוזמטיקס . נייד -0526284830 נייד גימי 0544282890.
    תקנון זה עודכן לאחרונה בתאריך 01.11.2021 וניתן לשינוי בכל עת ע”י הנהלת החנות על פי שיקול דעתה הבלעדי.
    הנהלת החנות מאחלת לך קנייה מהנה!
Shopping Cart
נתקלתם בבעיה? כתבו לנו עכשיו!
דילוג לתוכן